Webinaari opiskelijoille: Digitaalisia asetuksia ja tukea oppimisen vaikeuksiin

Takkuileeko tenttiin lukeminen? Koetko oppimiseen liittyviä vaikeuksia, jotka hankaloittavat kursseilla opiskelua?
Järjestämme ti 5.11 klo 16-17 webinaarin, jossa esittelemme lukemista, kirjoittamista ja keskittymistä tukevia asetuksia sekä keinoja edistää laadukasta oppimista. Osallistujana tutustut maksuttomiin asetuksiin, joita käyttämällä voit kuunnella verkkosivuja ja PDF-tiedostoja eri päätelaitteilla. Saat myös tietoa sanelumahdollisuudesta ja siitä, miten sivuston kontrasteja voi muuttaa itselleen sopiviksi. Tilaisuuden jälkipuolella kuulet myös, millaisia oikeuksia sinulla on oppimisvaikeuksia kokevana opiskelijana korkeakoulussa, ja millaisia toimivia strategioita voit kokeilla tenttiin valmistautuessa. Webinaari järjestetään yhdessä Datero ry:n kanssa.

Ilmoittaudu täältä etukäteen.

Webinaarin ohjelma:

Klo 16 Webinaarin avaus

Klo 16.05 Kuinka hyötyä oppimista tukevista digitaalisista asetuksista? Sonja Haga-Erickson, toiminnanjohtaja, Datero ry

Klo 16.40 Millaiseen tukeen oppimisvaikeuksia kokeva on oikeutettu? Millaisia oppimista tukevia strategioita kannattaa kokeilla? Laura Kallio, Kehittämispäällikkö, Nyyti ry

Klo 17 Webinaari päättyy

Tervetuloa mukaan!

Lisätietoja webinaarista: laura.kallio@nyyti.fi

Integritetsöversikt

Den här sajten använder cookies (kakor) för att kunna ge dig den bästa möjliga användarupplevelsen. Cookies sparas i din webbläsare så att den känner igen dig och ditt språk då du återvänder till sajten. Dessutom hjälper cookies bl.a. till att förstå vilka sidor på sajten som du tycker är mest intressanta och användbara.

Nödvändiga cookies

Nödvändiga cookies bör alltid vara aktiverade för att vi ska kunna spara dina preferenser om språk och inställningarna för cookies.

Tredjepartscookies

Vi använder Google Analytics för att samla information om t.ex. hur många besökare sajten har och vilka sidor som är populärast. Genom att hålla denna cookie aktiverad hjälper du oss att utveckla webbsajten.